Επικαιρότητα

Cosmote: Οργή των χρηστών για την συνεχόμενη αδυναμία επικοινωνίας

Προβλήματα στο δίκτυο της Cosmote αναφέρουν από χθες 10.08.2021 χιλιάδες πελάτες της εταιρίας.

Τα προβλήματα ξεκίνησαν χθες από τις 18:00 περίπου το απόγευμα της Τρίτης, 10.08.2021, ενώ εντάθηκαν περίπου στις 23:00 και άρχισαν να επηρεάζουν μαζικά τους συνδρομητές. Οι χρήστες έχουν πρόβλημα με φωνητικές κλήσεις και χρήση δεδομένων μέσω του δικτύου κινητής, ενώ το σήμα παραμένει ασταθές.

Πολλοί συνδρομητές ανέφεραν είτε ότι δεν έχουν σήμα είτε ότι δεν λειτουργεί το δίκτυο 4G, ενώ άλλοι έλαβαν ειδοποίηση στο κινητό τους ότι υπάρχει θέμα με την κάρτα SIM.

Η Cosmote προσπαθώντας να «καταλαγιάσει» την οργή του κόσμου προέβη σε μία λιτή ανακοίνωση αναφέροντας ότι τα προβλήματα περιορίζονται στην περιοχή της Αττικής, ενώ έχουν σημειωθεί χιλιάδες αναφορές στα social media από διάφορα μέρη της χώρας.

Ανακοίνωση Cosmote

«Η COSMOTE ενημερώνει ότι χθες αργά το απόγευμα παρουσιάστηκε αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων σε πελάτες κινητής. Υλοποιήθηκε άμεσα αναδρομολόγηση, με την οποία επιλύθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος. Μέρος των πελατών κινητής εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν αδυναμία πρόσβασης στο δίκτυο 4G. Οι τεχνικοί μας εργάζονται για την οριστική επίλυση του θέματος. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά για την κατανόησή σας.»

Η ανακοίνωση αυτή ήρθε αρκετές ώρες αφότου αναφέρθηκαν τα πρώτα προβλήματα στο δίκτυο της εταιρείας και με τους χρήστες της να παραπονιούνται στα social media για την πολύωρη έλλειψη ενημέρωσης.

Την ίδια ώρα, το τηλεφωνικό κέντρο της Cosmote έχει δεχθεί πλήθος κλήσεων από κόσμο που ζητά να μάθει πότε αναμένεται να αποκατασταθεί το δίκτυο, όμως το γεγονός της πολύωρης αναμονής της ανταπόκρισης του τηλεφωνικού κέντρου που τους θέτει σε αναμονή που ξεπερνάει την μία ώρα εξοργίζει ακόμη περισσότερο τους χρήστες.

Αρκετοί είναι αυτοί που επισημαίνουν ότι η αναμονή για απάντηση από το τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ξεπεράσει και τη μία ώρα. Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι τα σχόλια των χρηστών στο Tweeter που σκιαγραφούν με την κατάσταση με τα μελανότερα χρώματα στηλιτεύοντας την έλλειψη επαγγελματισμού και την απαράδεκτη συμπεριφορά της εταιρίας προς τους πελάτες της.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Webex: «Έπεσε» το σύστημα της τηλεκπαίδευσης

@dmin

Απάτη με ζημία για το δημόσιο άνω των 15 εκ ΕΥΡΩ

Πυροσβεστική Υπηρεσία: Εντοπίστηκαν 18 σοροί στον Άβαντα Έβρου

@dmin

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα