[responsivevoice_button voice=”Greek Female” buttontext=”Ακούστε την Δημοσίευση”]
Σε λειτουργία θέτει ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου την υπηρεσία ψηφιακής εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών myKEPlive.
Μέσω της υπηρεσίας, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για να εξυπηρετούνται μέσω βίντεοκλήσης/ τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ωρών, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας.
Σε πρώτη φάση η καινοτόμος αυτή υπηρεσία θα παρέχεται από το ΚΕΠ 231 Ελευθερίου Κορδελιού, μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου Gov.gr στην πλατφόρμα mykeplive.gov.gr.
Ο πολίτης, μετά την είσοδό του στην πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr», μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρει.
Η νέα πλατφόρμα είναι προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.
Αναλυτικά οι υπηρεσίες για τις οποίες μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εξ αποστάσεως με τηλεδιάσκεψη / βίντεο-κλήσης είναι οι εξής:
Θεματικό Πεδίο 1 & 3:
- Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης
- Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
Λεπτομέρειες υπηρεσιών που συμπεριλαμβάνονται στο Θεματικό Πεδίο 1 και 3 θα βρείτε στον οδηγό που μπορείτε να κατεβάσετε ΕΔΩ
Θεματικό Πεδίο 2:
- Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
Λεπτομέρειες υπηρεσιών που συμπεριλαμβάνονται στο Θεματικό Πεδίο 2 θα βρείτε στον οδηγό που μπορείτε να κατεβάσετε ΕΔΩ
Θεματικό Πεδίο 4:
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο Σας
Λεπτομέρειες υπηρεσιών που συμπεριλαμβάνονται στο Θεματικό Πεδίο 4 θα βρείτε στον οδηγό που μπορείτε να κατεβάσετε ΕΔΩ
Για να ενημερωθείτε για τη λειτουργία της πλατφόρμας myKEPlive μπορείτε να κατεβάσετε τον οδηγό ΕΔΩ