Ο Δήμος Παύλου Μελά ανήρτησε σήμερα, 4/9/2020, τους Τελικούς Πίνακες Επιτυχόντων Προσληφθέντων (Πλήρους και Μερικής Απασχόλησης) και απορριπτέων της ανακοίνωσης ΣΟΧ4/2020, για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων (συνολικά ενενήντα δύο -92- ατόμων), με σύμβαση Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου. Οι επιτυχόντες προσληφθέντες αναλαμβάνουν τα καθήκοντα τους στις 10/9/2020.
Η αναζήτηση της σειράς επιτυχίας από τους υποψήφιους γίνεται ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ τους.
Επισημαίνεται ότι, βάσει των σχετικών ΚΥΑ Εσωτερικών-Οικονομικών, προσμετρήθηκε στους τελικούς πίνακες κατάταξης μόνο η εμπειρία που διανύθηκε και βεβαιώθηκε από τα στοιχεία των Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου και όχι οποιαδήποτε άλλη εμπειρία δηλώθηκε απλώς από τους υποψήφιους.
Σύμφωνα με την Ανακοίνωση ΣΟΧ 4/2020 από τους κατωτέρω πίνακες:
Τελικός Πίνακας Επιτυχόντων Προσληφθέντων Πλήρης Απασχόλησης ΕΔΩ
Τελικός Πίνακας Επιτυχόντων Προσληφθέντων Μερικής Απασχόλησης ΕΔΩ
Τελικός Πίνακας Απορριπτέων ΕΔΩ
Στοιχεία Εργαζόμενου ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
- Θα προσληφθούν οι ενενήντα ένας/μία πρώτοι -91- (που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία) του πίνακα «Τελικός Πίνακας Επιτυχόντων Προσληφθέντων για τις θέσεις Πλήρους Απασχόλησης».
- Θα προσληφθεί η τρίτη -3η- επιτυχούσα του πίνακα «Τελικός Πίνακας Επιτυχόντων Προσληφθέντων για τη θέση Μερικής Απασχόλησης», δεδομένου ότι οι 2 προηγούμενες αυτής (δηλ. η πρώτη -1η- και δεύτερη -2η- του αντίστοιχου πίνακα) σύμφωνα με την επιλογή προτίμησης στην Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωσή τους- συμπεριλαμβάνονται στους προσληφθέντες για τις θέσεις πλήρους απασχόλησης.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
- Οι προσληφθέντες, θα ενημερωθούν τηλεφωνικά τις αμέσως επόμενες μέρες, προκειμένου να προσέλθουν την Τετάρτη, 9/9/2020, στις γραμματείες των Σχολικών Επιτροπών για την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
- Επίσης, το τμήμα Παιδείας θα ενημερώσει -τις προσεχείς ημέρες- τηλεφωνικά τους προσληφθέντες για την τοποθέτησή τους σε συγκεκριμένη/νες σχολική/κές μονάδα/δες. Η εργασία τους θα ξεκινήσει την Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2020.
- Οι προσληφθέντες οφείλουν να αποστείλουν άμεσα την Αστυνομική Ταυτότητα τους, καθώς και τα έγγραφα που αποδεικνύουν τις ιδιότητες για τις οποίες βαθμολογήθηκαν (π.χ. ανήλικα τέκνα, πολυτεκνία/τριτεκνία, μονογονεϊκότητα, αναπηρία) ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ στην ειδική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Δήμου: personnel@pavlosmelas.gr, (το αργότερο έως 14/9/2020).
- Επιπλέον, οι προσληφθέντες -μαζί με τα ανωτέρω δικαιολογητικά– θα πρέπει να κατεβάσουν και να εκτυπώσουν και το Εντυπο «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ» (που βρίσκεται ανωτέρω, στην ένδειξη ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ, σε μορφή excel) και, αφού συμπληρώσουν τα στοιχεία τους, θα το επισυνάψουν στο ηλεκτρονικό τους μήνυμα, ΜΑΖΙ και με τα παρακάτω δικαιολογητικά που απαιτούνται για την τακτοποίηση της υπαλληλικής τους ταυτότητας (σε μορφή pdf ή φωτογραφίας):
- 1η σελίδα βιβλιαρίου τράπεζας (με πρώτο όνομα το δικό τους)
- Εκκαθαριστικό σημείωμα
- ΑΜΚΑ (απόδοση ΑΜΚΑ από ΚΕΠ ή από βιβλιάριο υγείας)
- Αριθμό Μητρώου ΙΚΑ (δηλ. φωτοτυπίες βιβλιαρίων ενσήμων, ή άλλα αποδεικτικά του ΙΚΑ.
- Ειδικά όσοι/ες πρωτοασφαλίσθηκαν έως τις 31/12/1992, πρέπει να μας αποστείλουν ένσημα πριν από αυτή την ημερομηνία.
- Για την χορήγηση οικογενειακής παροχής λόγω ενήλικων τέκνων που σπουδάζουν, βεβαιώσεις σπουδών μαζί με πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
Λόγω μεγάλης χρονικής πίεσης, παρακαλούνται όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά να σταλούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ το συντομότερο δυνατό και στο θέμα του σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος οι προσληπτέοι να γράψουν το ονοματεπώνυμο τους και την ένδειξη «ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ».
Σε περίπτωση που, από τον έλεγχο των δικαιολογητικών των προσληφθέντων, δεν προκύπτουν τα στοιχεία που δήλωσαν στην αίτηση τους, η υπηρεσία θα προχωρήσει σε αναμόρφωση των πινάκων, σε συνακόλουθη καταγγελία της σύμβασης τους -χωρίς καμία αποζημίωση- και σε αντικατάσταση τους με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον τελικό πίνακα επιτυχόντων, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.