Λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας που επιβάλλεται από τα νέα μέτρα για την προστασία από τον Covid – 19, ο Δήμος Παύλου Μελά έθεσε σε λειτουργία δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών.
Η πρώτη γραμμή είναι Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων.
Η γραμμή αφορά την εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα)
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι: 2310 020185
Ώρες λειτουργίας: 07:00-14:30.
Η δεύτερη γραμμή είναι Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.
Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 2310 609380 & 2310 608297
Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30.
Οι παραπάνω τηλεφωνικές γραμμές θα λειτουργήσουν από τις 05/11/2020 και για το διάστημα απαγόρευσης της κυκλοφορίας, μέχρι τις 17/11/2020 .