Δήμοι

Δήμος Παύλου Μελά: Τηλεφωνικές γραμμές Αιτημάτων & Ψυχολογικής Στήριξης

Λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας που επιβάλλεται από τα νέα μέτρα για την προστασία από τον Covid – 19, ο Δήμος Παύλου Μελά έθεσε σε λειτουργία δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών.
Η πρώτη γραμμή είναι Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων.

Η γραμμή αφορά την εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα)

Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι: 2310 020185

Ώρες λειτουργίας: 07:00-14:30.

Η δεύτερη γραμμή είναι Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.

Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.

Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 2310 609380 & 2310 608297

Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30.

Οι παραπάνω τηλεφωνικές γραμμές θα λειτουργήσουν από τις 05/11/2020  και για το διάστημα απαγόρευσης της κυκλοφορίας, μέχρι τις  17/11/2020 .

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΕΥΑ Ωραιοκάστρου: Παράταση ημερομηνίας λήξης εκκαθαριστικών λογαριασμών Γ΄ Τετραμήνου 2021

@dmin

Δήμος Ωραιοκάστρου: Έναρξη υποβολής αιτήσεων για δωρεάν εισαγωγή στον Παιδικό Σταθμό και ΚΔΑΠ της ΔΗ.Κ.Ε.Ω.

@dmin

Παράταση για τη ρύθμιση χρεών προς τους Δήμους

admin

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα