Οδηγός του Πολίτη

ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση με ηλεκτρονικό ραντεβού

EFKA OTA24

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών και με σκοπό την αποφυγή πολύωρων αναμονών και συνωστισμού στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ, από σήμερα 31 Αυγούστου 2020, εισάγεται νέο σύστημα εξυπηρέτησης με ραντεβού.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης  gov.gr ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία.

Με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν.

Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.

Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες που σημαίνει ,ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους:

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Κτηματολόγιο: Παρατείνεται η ανάρτηση στοιχείων σε Θεσσαλονίκη και Ηλεία

@dmin

Επίσκεψη σε κοιμητήρια τι ισχύει τι sms στέλνουμε

myCAR: Άνοιξε η πλατφόρμα για τέλη κυκλοφορίας με το μήνα

@dmin

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα