Συνθήκες ασφυξίας επικρατεί στις εταιρείες courier από τις εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες ενόψει Χριστουγέννων αλλά και της Black Friday και πολλές από αυτές παραμένουν στα υποκαταστήματα των εταιρειών αδυνατώντας να ανταπεξέλθουν στον όγκο των αποστολών
Η μία μετά την άλλη οι εταιρείες κούριερ ανακοινώνουν ότι είναι σε αδυναμία να παρέχουν στο σύνολο τους τις υπηρεσίες τους ενώ μεγάλες είναι οι καθυστερήσεις σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Στα κέντρα διαλογής των εταιρειών αυτών επικρατεί το αδιαχώρητο με δέματα να βρίσκονται ακόμη και στους εξωτερικούς χώρους και με τους κούριερ να μην μπορούν να προλάβουν τη διανομή τους.
Ήδη Γενική Ταχυδρομική και ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές αναστέλλουν ορισμένες από τις υπηρεσίες τους ενώ σε πολλές περιοχές έχουν σταματήσει να δέχονται νέες παραγγελίες μέχρι να διανείμει ένα μεγάλο όγκο από αυτές που έχει ήδη.
Οι πληροφορίες λένε ότι η Γενική Ταχυδρομική είχε στο κέντρο διαλογής στην Αθήνα πάνω από 500 χιλιάδες παραγγελίες.
Σε ανακοίνωσή της η Γενική Ταχυδρομική αναφέρει:
Η εταιρεία ενημερώνει ότι οι όγκοι παραγγελιών που καλείται να εξυπηρετήσει είναι αυξημένοι και 60% αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας» και πλέον έλαβε την απόφαση να αναστείλει δύο από τις υπηρεσίες της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.
Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας». Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για τη συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής