ΟΤΑΠεριφέρειες

Μεγάλη η συμμετοχή σε διαδικτυακό σεμινάριο της ΠΚΜ για τον τουρισμό

Μεγάλη η συμμετοχή στο πρώτο καινοτόμο διαδικτυακό σεμινάριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τον τουρισμό.

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη συμμετοχή του διαδικτυακού κοινού το πρώτο Destination Update Webinar (διαδικτυακό σεμινάριο), με θέμα «Εθνική στρατηγική για τον τουρισμό και ανταπόκριση από τις χώρες – στόχους του εξωτερικού», που διοργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, με την υποστήριξη του Thessaloniki Convention Bureau και των Τουριστικών Οργανισμών Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής.

Στο χαιρετισμό του στην έναρξη του σεμιναρίου, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας επισήμανε μεταξύ άλλων: «Με τα Destination Update Webinars που διοργανώνουμε από σήμερα, βάζουμε τα θεμέλια για να επανεκκινήσουμε σύντομα και με ασφάλεια τον τουρισμό στην Κεντρική Μακεδονία.

Ενωμένοι θα δώσουμε τη μάχη από το μηδέν, ώστε να αμβλύνουμε τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού στη βαριά βιομηχανία του τόπου μας.

Φροντίζουμε ώστε να είμαστε άμεσα, μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες, έτοιμοι να ξεκινήσουμε την προσπάθεια για να φέρουμε στην περιοχή μας όσους περισσότερους επισκέπτες μπορούμε το φετινό καλοκαίρι.

Πάντα τηρώντας πιστά τα πρωτόκολλα και διασφαλίζοντας ότι η χώρα μας θα παραμείνει ασφαλής από τον κορονοϊό κι ότι δεν θα έχει νέα κρούσματα, εισαγόμενα ή μη.

Πρέπει να προστατεύσουμε τη δημόσια υγεία, πρέπει όμως να προστατεύσουμε και την οικονομία μας. Γι’ αυτό απαιτείται ενότητα και συνεργασία στην προετοιμασία της αντιμετώπισης των επιπτώσεων από την πανδημία. Θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να ενισχύσουμε τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και τους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους στον τουρισμό, με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες.

Από τον Ιούνιο το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα έχει ως επίκεντρο τις χώρες – στόχους, που σε αυτή τη φάση είναι οι χώρες που συνορεύουν με την περιοχή μας και εκείνες που χρησιμοποιούν κατά βάση τον οδικό τουρισμό για τις διακοπές. Και βέβαια βασική στόχευσή μας είναι ο εγχώριος τουρισμός. Ήρθε η ώρα οι Έλληνες να στηρίξουμε το δικό μας τουριστικό προϊόν».

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Α.Τζιτζικώστας: Η Αυτοδιοίκηση & Δήμοι αποκτούν ένα ισχυρό εργαλείο

Ioannis Terzakis

ΔΙΚΤΥΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ: Ιστορική Τηλεδιάσκεψη Κοινοτήτων

@dmin

Δήμος Δέλτα: Καμπάνια ενημέρωσης «ZERO STRAY PAWJECT» για την σήμανση ζώων

@dmin

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα