Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θέτει σε λειτουργία μια νέα εφαρμογή, μέσω της οποίας εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτές θα μπορούν να προγραμματίσουν γρήγορα τη ημέρα και την ώρα της θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσής τους.
Τέλος στην ταλαιπωρία των γκισέ και της… ουράς των χιλιάδων υποψηφίων οδηγών που επιθυμούν να δώσουν θεωρητικές και πρακτικές εξετάσεις βάζει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσα από τη νέα ψηφιακή υπηρεσία που θέτει σε λειτουργία, εξυπηρετώντας κάθε μήνα αποτελεσματικά και με απόλυτη διαφάνεια 440 σχολές οδηγών, 4.500 υποψήφιους οδηγούς, θεωρητικών και πρακτικών εξετάσεων και 2.500 οδηγούς πρακτικών εξετάσεων.
Συνολικά δε σε ολόκληρη την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τις επτά περιφερειακές ενότητας θα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 15.000 υποψήφιοι οδηγοί κάθε μήνα.
Το νέο ψηφιοποιημένο σύστημα προγραμματισμού των εξετάσεων των υποψήφιων οδηγών, θεωρητικών και πρακτικών, που πρώτη στην Ελλάδα εφαρμόζει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσίασαν σήμερα ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας και ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.
«Εισάγουμε το σύστημα προγραμματισμού θεωρητικών και πρακτικών εξετάσεων υποψήφιων οδηγών που διευρύνει τις ψηφιακές υπηρεσίες σε αυτήν την κομβική διεύθυνση που δέχεται εκατοντάδες πολίτες» τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας, εξηγώντας ότι με τη νέα αυτή εφαρμογή θα μπορεί ο εκπαιδευόμενος οδηγός αλλά και ο εκπαιδευτής, με μόνο ένα κλικ, χωρίς γκισέ, χωρίς ουρές χωρίς μετακινήσεις να προγραμματίσει την ημέρα και την ώρα της θεωρητικής και πρακτικής του εκπαίδευσης.
Ανέφερε συγκεκριμένα ότι στην Π.Ε Θεσσαλονίκης η νέα ψηφιακή αυτή υπηρεσία θα εξυπηρετεί ακόμη πιο αποτελεσματικά και με απόλυτη διαφάνεια 440 σχολές οδηγών, 4.500 υποψήφιους οδηγούς, θεωρητικών και πρακτικών εξετάσεων και 2.500 υποψήφιους οδηγούς πρακτικών εξετάσεων.
«Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για τη μείωση της ταλαιπωρία των συμπολιτών μας. Για μας όμως εδώ στην ΠΚΜ είναι πολύ σημαντικό ότι αυτή η υπηρεσία εισάγεται για πρώτη φορά στη χώρα. Αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της αποφασιστικότητας μας να βελτιώνουμε τους χρόνους και τους τρόπους εξυπηρέτησης των πολιτών, των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων και δείχνει ακόμη την εξαιρετική συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης» επισήμανε ο περιφερειάρχης.
Η προσπάθεια αυτή, δείχνει ακόμη, όπως είπε, και τη σταθερή βούληση της ΠΚΜ να υποστηρίξει με όλα τα δυνατά χρηματοδοτικά εργαλεία που έχει στη διάθεση της, αξιοποιώντας τόσο τους εθνικούς όσο και τους ευρωπαϊκούς πόρους. «Και προς το σκοπό αυτό έχουμε ήδη ξεκινήσει τη νέα προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ προκειμένου να εντάξουμε και άλλες υπηρεσίες της ΠΚΜ στη νέα εποχή.
Όποια και αν είναι τα εμπόδια, όσες και αν είναι οι δυσκολίες θα συνεχίσουμε με την ίδια τόλμη και την ίδια αποφασιστικότητα να χτίζουμε την Κεντρική Μακεδονία του 2030. Μια περιφέρεια έξυπνη, σύγχρονη και ανθρώπινη» ανέφερε ο κ. Τζιτζικώστας.
Πιερρακάκης: Η περιφέρεια μετασχηματίζει ψηφιακά τις υπηρεσίες της
Αναφερόμενος στη νέα υπηρεσία της ΠΚΜ, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης τόνισε ότι το γεγονός ότι η νέα υπηρεσία ξεκινά από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και θα επεκταθεί στην πορεία σε ολόκληρη τη χώρα, αντανακλά τη βούληση της διοίκησής της να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας του ψηφιακού μετασχηματισμού συνολικότερα των περιφερειών της χώρας μας, της καλύτερης εξυπηρέτησης του πολίτη.
«Αυτή η νέα υπηρεσία αντανακλά μια ευρύτερη προσπάθεια αλλαγής του τρόπου με τον οποίο το κράτος εξυπηρετεί τους πολίτες. Η πλατφόρμα που βοηθά να κλείνει κάποιος ένα ραντεβού θεωρητικών και πρακτικών εξετάσεων οδήγησης είναι ένα ακόμα βήμα σε μια ευρύτερη προσπάθεια για την αλλαγή αυτού του τομέα» σημείωσε ο ίδιος.
Ήδη, όπως είπε ο υπουργός, η ανανέωση των αδειών οδήγησης γίνεται ψηιακά, όπως και πολλά άλλα πράγματα σε αυτόν τον τομέα, που επίσης θα γίνουν ψηφιακά.
«Θα υπάρχει το ‘Car Wallet΄ όπου θα βρίσκονται το δίπλωμά μας, η άδεια κυκλοφορίας κτλ. κι αυτά αφορούν μόνο σε έναν τομέα πολιτικής. Όταν είχαμε ξεκινήσει την πλατφόρμα του εμβολιασμού, η ιδέα ήταν να περάσουμε ένα μήνυμα για το πώς μπορεί να αλλάξει η εξυπηρέτηση του πολίτη από το κράτος, ένα μήνυμα για το πώς μπορούμε να έχουμε ένα κράτος φιλικό, αρωγό κι όχι εμπόδιο. Η ψηφιακή τεχνολογία είναι ένα μέσο για να πετύχουμε αυτό. Είναι κάτι που δεν μας απομακρύνει, αλλά μας φέρνει πιο κοντά. Κερδίζουμε έτσι χρόνο, κερδίζουμε ζωή. Κι όσα βλέπουμε και κι από τη μεταξύ μας σχέση Υπουργείου – Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι μόνο η αρχή».
Φανή Σοβιτσλή για το Makthes.gr