Την Δευτέρα το πρόβλημα που παρατηρήθηκε κατά τη δεύτερη σχολική ώρα είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση και εκνευρισμός σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και γονείς.
Όπως έγινε γνωστό από στελέχη της εταιρίας Cisco στην Ελλάδα «η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που δεν επηρέασε μόνο την χώρα, αλλά πολλούς χρήστες στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία») και οφειλόταν σε τεχνικό λάθος ενός κέντρου στο Λονδίνο».
Σήμερα δεύτερη μέρα της λειτουργίας της τηλεκπαίδευσης , τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν ήταν περιορισμένα και οφείλονταν σε «επίθεση» που δέχτηκε το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο .
Σύμφωνα με πληροφορίες το πρόβλημα δημιουργήθηκε γιατί στην πλατφόρμα «μπήκαν» μαθητές από σχολεία χωρών της κεντρικής Ευρώπης όπως το Βέλγιο και η Ολλανδία.
Παρόλα αυτά η Cisco έχει αποκαταστήσει το χθεσινό πρόβλημα, καθώς οι 31.000 τάξεις λειτούργησαν κανονικά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, μάλιστα, σε λειτουργία βρίσκονται 39.000 τάξεις, καθώς έχουν μπει και περισσότεροι εκπαιδευτικοί από αυτούς που διδάσκουν, οι οποίοι προετοιμάζουν τη δουλειά τους, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, γίνονται προσπάθειες σταθεροποίησης του συστήματος, με το υπουργείο Παιδείας να είναι προετοιμασμένο για παν ενδεχόμενο, σύμφωνα με όσα είπε στον ΘΕΜΑ 104,7 η Γενική Γραμματέας, Αναστασία Γκίκα.
Νέες οδηγίες
Το πρωί της Τρίτης το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε νέα ανακοίνωση πως «μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας, ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος.
Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους.
Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα.