Υπουργεία

Υπ. Εργασίας: Σε λειτουργία ο θεσμός υπαλλήλων ροής και υποδοχής στον ΕΦΚΑ

Ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της καλύτερης εξυπηρέτησης των πολιτών από τον ΕΦΚΑ αποτελεί η εισαγωγή του θεσμού του Υπαλλήλου Υποδοχής και του Υπαλλήλου Ροής.

Ο θεσμός ήδη αποτελεί πραγματικότητα σε 27 υποκαταστήματα σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη και θα υποστηριχθεί σε πρώτη φάση από 126 υπαλλήλους.

Το πώς λειτουργεί ο νέος θεσμός είχε την ευκαιρία να δει ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης κατά την σημερινή επίσκεψή του στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στη Νέα Φιλαδέλφεια (στο οποίο έχουν ήδη τοποθετηθεί οι εν λόγω υπάλληλοι) συνοδευόμενος από τον Διοικητή του ΕΦΚΑ κ. Παναγιώτη Δουφεξή και τον αρμόδιο Υποδιοικητή κ. Γιώργο Γκράτζιο.

Η τοποθέτηση υπαλλήλων ροής και υποδοχής έρχεται σε συνέχεια μιας σειράς πρωτοβουλιών που έχουν ήδη αναληφθεί με γνώμονα την βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη κατά τις συναλλαγές τους με τον ΕΦΚΑ:
  • Θεσμοθέτηση των ηλεκτρονικών ραντεβού
  • Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555, το οποίο στον 1,5 χρόνο λειτουργία τους «μετρά» σχεδόν 5 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις
  • Συνεχής διεύρυνση των υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά από τον ΕΦΚΑ που έχουν φτάσει τις 80, ενώ οι συναλλαγές που έχουν διενεργηθεί ηλεκτρονικά υπερβαίνουν τα 230 εκατομμύρια
  • Διεκπεραίωση συναλλαγών του ΕΦΚΑ μέσα από τα ΚΕΠ
  • Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας στον ΕΦΚΑ
  • Και το σύστημα απομακρυσμένης επικοινωνίας myEFKALive που απευθύνεται σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών και απομακρυσμένων περιοχών
Τι κάνουν οι υπάλληλοι ροής και οι υπάλληλοι υποδοχής
  • Σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει κλείσει ηλεκτρονικό ραντεβού, ο υπάλληλος υποδοχής -που βρίσκεται στην είσοδο του υποκαταστήματος του ΕΦΚΑ-  μπορεί να του κλείσει ραντεβού ή σε κάποιες περιπτώσεις να τον βοηθήσει να εξυπηρετηθεί επί τόπου, ιδίως αν πρόκειται για ευπαθείς συμπολίτες μας (ΑμεΑ, έγκυες, ηλικιωμένοι κλπ.).
  • Οι υπάλληλοι καθοδηγούν τους ασφαλισμένους που προσέρχονται στο υποκατάστημα αναφορικά με το ποιο τμήμα ακριβώς πρέπει να επισκεφθούν .
  • Επίσης ενημερώνουν και  «εκπαιδεύουν» τους πολίτες για τις παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του φορέα (που διευρύνονται συνεχώς) και για τη διαδικασία κλεισίματος ραντεβού μέσω της σχετικής πλατφόρμας.
Στόχος είναι να δοθεί τέλος στο φαινόμενο των άσκοπων μετακινήσεων και της αναμονής σε διάφορες υπηρεσίες του ΕΦΚΑ εντός του υποκαταστήματος.

Έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία πρόσληψης υπαλλήλων υποδοχής και υπαλλήλων ροής στον ΕΦΚΑ  μέσω του προγράμματος απασχόλησης μακροχρόνια ανέργων 55-67 ετών της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), ωφελούμενοι του οποίου είναι άνεργοι αυτής της ηλικιακής κατηγορίας που είναι εγγεγραμμένοι στα Μητρώα της ΔΥΠΑ για πάνω από 12 μήνες.

Αυτή τη στιγμή απασχολούνται ήδη 62 άτομα σε 27 υποκαταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Κρήτη, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες πρόσληψης -που θα ολοκληρωθούν έως τις αρχές Μαρτίου- ακόμα 51 υπαλλήλων ροής και υποδοχής  σε 23 υποκαταστήματα.

Ο σχεδιασμός προβλέπει συνολικά την πρόσληψη 126 ατόμων σε 55 υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ έως τις 15 Μαρτίου. Το επόμενο διάστημα θα συνεχιστεί το πρόγραμμα στελέχωσης με υπαλλήλους υποδοχής και ροής σε όλες τις δομές του Φορέα όπου διαπιστώνεται η ανάγκη για αυτές τις υπηρεσίες.

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε:

Ο Διοικητής του ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής δήλωσε:

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΑΑΔΕ: Έως τις 5 το απόγευμα θα είναι ανοικτές οι ΔΟΥ

@dmin

Ε.Υ.Α.Θ – Νέες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες για τους πολίτες

@dmin

Τέλη κυκλοφορίας 2022: Παράταση προθεσμίας για την πληρωμή τους

@dmin

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα